MM 106 Elma Fiyatları 2024






Elma Fiyatları

Kahramanmaraş /Göksun Piyasası MM_106 Elma  fiyatları
üretici fotoğrafı  kardeşim tücar yok elma dalda kaldı 90 kuruş
05.10.2016 | Misafir1210113


Karaman /Merkez Piyasası MM_106 Elma  fiyatları
üretici fotoğrafı  40 ton elma 15 bin tl ye gitti. kilosu ne kadara geliyor siz hesap edin. Elma üreticileri bu kafayla gidedursun karaman da ki 10 zengin TÜCCARI daha zengin edelim. kaybeden üretici kazanan tüccar olsun. KÖYLÜ MİLLETİN EFENDİSİ Mİ OLDU ŞİMDİ ?
04.10.2016 | Misafir1086043


1 diğer yorumu göster

bende KARAMANDA elma üretimine yeni başlayan biri olarak şunu söyleyeyim.GİDİ OĞLU GİDİ geliyor bahceni geziyor bi fiyat ver diyor (tabı bu arada senin paraya ihtiyacın var mı yok mu analiz ediyor) sende fıyatını degerı neyse soyluyon...

10.01.2017
|
Misafir166067
|

ONDAN SONRA SENI BIKAC HAFTA SONRA TEKRAR ZARFLIYOR ..yaw bizim oğlan naptın elmayı satın mı?sende satmadım dıyosun.ondan sonra senden fıyat alıyor yıne olmuyor pazarlık..yanı tuccar senden şu kelimeleri duymak istiyor.

10.01.2017
|
Misafir860249
|

Abilerim ben yeni başladım yasimda 24 tüccar gelecek ya ey?ulde ekimde starkingler icin dicek 70 80 kuruş bende dicem yol al soğuk havaya koyacam ocakta subatta sahneye cikarcam niye paraya ihtiyacım yok hadi gelsin tüccarlsr bakalım reste rest.

11.06.2017
|
Misafir080148
|

Kahramanmaraş /Göksun Piyasası MM_106 Elma  fiyatları
üretici fotoğrafı  2016 yılı elma piyasası 1000 ile 1,350 TL arası değişmekte saygı değer elma üreticileri
16.09.2016 | Misafir1280199



Karaman /Merkez Piyasası MM_106 Elma  fiyatları
üretici fotoğrafı  müstahsil elmasını 1.00 tl ye satıyor, Alanya da eskişehirde ve büyük şehirlerde elma fiyatları 8.99 tl bu nasıl bir farktır arkadaşlar???
21.08.2015 | Misafir1184032


1 diğer yorumu göster

bir ay önce begendik marketlerinde vardı o fiyat sallama falan yok

25.08.2015
|
Misafir330240
|

numaranızı yazın fotograflarını gönderiyim arkadaşım neden sallayım.

03.09.2015
|
Misafir850162
|

ÜRETİCİ OLARAK O FİYATA SEN ELMA ALIP YERMİSİN, MEVSİM GEÇİŞLERİNDEKİ İTHAL EMMAYI GÖRMÜŞÜN, BAHARIN BADEM VE ERİK FİYATI GİBİ

05.09.2015
|
Misafir043040
|

Antalya /Elmalı Piyasası MM_106 Elma  fiyatları
üretici fotoğrafı  300.500.tl.elmanı.sat.meykon.bekliyor.veya.meclisin.önüne.50.kamyon.bunları.yeyin.akıllanın.deyin...
26.02.2015 | Misafir1850153


İsparta elma azaldı piyasa yiyor havalar soğuyor fiyatlar1400

17.03.2015
|
Misafir019076
|



 

1 / 1



Bölgendeki Elma fiyatlarını diğer üreticilerimizle paylaşmak istermisin


Karakter Kaldı

* Değerli arkadaşlar burada sadece bölgenizdeki Elma fiyatlarını paylaşınız.Elma ile ilgili alım satım ilanı vermeyiniz.Verdiğiniz alım satım ilanları silinecektir.Alım satım ilanlarını ilan bölümünden veriniz.



Elma Günlük Hal ve Borsa Fiyatları

(Fiyatlar hal.gov.tr adresinden alınmaktadır)

Tarih Fiyat TL Fiyat Dolar
14.06.2024 11.13 TL 0.34 $
14.06.2024 GALA 3.35 TL 0.10 $
14.06.2024 FUJİ 20.83 TL 0.64 $
13.06.2024 10.72 TL 0.33 $
13.06.2024 GALA 2.12 TL 0.07 $
13.06.2024 FUJİ 15.43 TL 0.48 $
Diğer Fiyatlar


Sponsorlu Bağlantılar



tarimziraaat.com © 2008

Elma resmi
Elma fiyatları,Elma piyasası, Elma resmi