Adana Zeytinyağı Fiyatları 2023







Zeytinyağı Fiyatları

Adana /Karaisalı Piyasası Genel Zeytinyağı  fiyatları
üretici fotoğrafı  Bu sene 18 ile 20 arası fiyatlarımız aşağıya mümkün değil arkadaşlar isteyen varsa toptan 18 e verilir.
28.10.2017 | Misafir1020214


700 litre 18 tl den. Yeni mahsul.karaisali adana

14.01.2018
|
Misafir440162
|

ARKADAŞLAR BENDEDE SATLIK ZEYTİN YAĞI VAR KİLGRAMI NEREYE SABİLİRİM YARDIMCI OLURSANIZ MEMNUN OLURUM

10.04.2018
|
Misafir540250
|

Adana /Sarıçam Piyasası Genel Zeytinyağı  fiyatları
üretici fotoğrafı  Adana bölgesi 3000 tane zeytin ağacı var yeşil zeytin 4 tl y yağ litre fiyatı 17 tl salmaktayım.
10.07.2017 | Misafir1190170


Gövenmeyin...5-6 kilo zeytinde bir litre yağ çıkarılır...Fabrika-nakliye-Teneke (depo) bedelini katmadım...Varın siz bir litre zeytinyağın maliyet fiyatını çıkarın...

09.09.2017
|
Misafir214030
|

Adana /Ceyhan Piyasası Genel Zeytinyağı  fiyatları
üretici fotoğrafı  Kendi Bahçemizin ürünü 0,6 Dizemdir. Yani naturel sızmadır. Kızıldere köyü toptan 13tl perakende 15tl
29.01.2017 | Misafir1420117


1 diğer yorumu göster

Hele kış gelsin

04.06.2017
|
Misafir920149
|

ben adana yamaç yağ fab 68 kg zeytin götürdüm bana 9 kg yağ verdiler yapımı çaldılar haram olsun. ..

05.12.2017
|
Misafir179029
|

68 kg parcalari birleştirip 500kg olunca atiyorlar ev onlerindeki agaclardan yag az cikar

26.11.2018
|
Misafir206025
|


Adana /Kozan Piyasası Genel Zeytinyağı  fiyatları
üretici fotoğrafı  Zetinyağı hak ettiği değeri bulamadı maalesef 15 tl den veriyorum
05.01.2017 | Misafir1490155


Adana /Seyhan Piyasası Genel Zeytinyağı  fiyatları
üretici fotoğrafı  Yeni mahsul zeytin yağı 22-25 litre fiyatı olmalı bence.Bu ne yahu,Bir litre ilaç gibi zeytin yağı, bir paket sigaraya eşdeğer.Haksızmıyım arkadaşlar.Yani bukadar ucuz olmamalı.
28.12.2016 | Misafir1570206


ozaman ispanyadan yarı fiyatına zeytinde ithal ederiz saman gibi

08.02.2017
|
Misafir560225
|

Tamam iyiden bu memleketin 80 ni fakir 5-10 tl ye alamıyor 20-25 tl ye nasıl alsın vicdanlı olmak gerekir

11.10.2017
|
Misafir156034
|


Adana /İmamoğlu Piyasası Gemlik Zeytinyağı  fiyatları
üretici fotoğrafı  15 tl
25.11.2016 | Misafir1430226


15 tl bir paket. Sigara. Parası

26.03.2017
|
Misafir530101
|

Arkadaslar tamm yaglarinizi cam siseye ambalaj edin zaten fiyati ortaya cikar teneke ne yavv motor yagimi bu kusura bakmayin acik ve net gosterin yoksa kg 9tlden fazla satamassiniz sonra bi markaniz yok once marka sonra satis

11.04.2017
|
Misafir420157
|

Adana /Ceyhan Piyasası Genel Zeytinyağı  fiyatları
üretici fotoğrafı  17tl taze mahsül zeytinyağı Kızıldere köyü
13.11.2016 | Misafir1026079


 

İlk<< Önceki < 3 / 4 Sonraki > Son >>



Bölgendeki Zeytinyağı fiyatlarını diğer üreticilerimizle paylaşmak istermisin


Karakter Kaldı

* Değerli arkadaşlar burada sadece bölgenizdeki Zeytinyağı fiyatlarını paylaşınız.Zeytinyağı ile ilgili alım satım ilanı vermeyiniz.Verdiğiniz alım satım ilanları silinecektir.Alım satım ilanlarını ilan bölümünden veriniz.



Zeytinyağı Günlük Hal ve Borsa Fiyatları

(Fiyatlar hal.gov.tr adresinden alınmaktadır)

Tarih Fiyat TL Fiyat Dolar
26.01.2023 Sızma yağ 79.00 TL 4.00 $
26.01.2023 yemeklik 75.00 TL 4.00 $
26.01.2023 Ham Yağ 68.00 TL 3.00 $
24.01.2023 Sızma yağ 84.00 TL 4.00 $
24.01.2023 Ham Yağ 73.00 TL 3.00 $
12.01.2023 yemeklik 74.00 TL 3.00 $
Diğer Fiyatlar


tarimziraaat.com © 2008


Sponsorlu Bağlantılar



Tarımla Uğraşanlar Ne Yapıyor

Emre Gunduz Limon için hayırlı bir müşteri arıyor

Aykut Kanyılmaz Limon için hayırlı bir müşteri arıyor

Zeytinyağı resmi
Zeytinyağı fiyatları,Zeytinyağı piyasası, Zeytinyağı resmi