Sponsorlu Bağlantılar
   Tarimziraat.com
Tarım ve Ziraat Bilgi Bankası
Sponsorlu Bağlantılar

Karaman Elma Fiyatları 2016

 

Karaman Elma piyasası (60 paylaşım)

Karaman/ Merkez Piyasası Genel  Elma fiyatları
  bu yıl grandsmit (Arjantin) fiyatı ne olur.1 tl yi geçer mi.depoya konulsa masrafını kurtarır mı?
8.9.2016, 21:05 | Misafir910104
Katılıyorum  (0)     Katılmıyorum (3)    



Karaman/ Merkez Piyasası Starking Delicious çeşidi Elma fiyatları
  Karaman merkez bolukyazi koyu dal siyirmaca kilo golden ve starking yari bodur 1 sinif elma mevcut 0.60_0.90 arasi
30.8.2016, 20:07 | Misafir710145
Katılıyorum  (13)     Katılmıyorum (0)    

Siz böyle düşündükçe tüccar sizden bedava alır...

Paylaşan : Misafir054087 | 13.9.2016 | 08:53


Karaman/ Merkez Piyasası Genel  Elma fiyatları
  içimizdeki felaket tellalları iş başında... tüccarlarla ortak mı çalışıyorsunuz siz... piyasayı düşürüyorsunuz.... 1
29.8.2016, 09:58 | Misafir070066
Katılıyorum  (7)     Katılmıyorum (0)    

Karaman/ Sarıveliler Piyasası Genel  Elma fiyatları
  bu sene battı arkadaşlar 900 elma hemde 1. sınıf
19.4.2016, 16:08 | Misafir245091
Katılıyorum  (10)     Katılmıyorum (1)    
2 diğer yorumu göster

Yada adres

Paylaşan : Misafir420133 | 26.5.2016 | 17:40


Eğirdir barlaya bedireye buyur gel.MUHITTIN emek

Paylaşan : Misafir340107 | 22.8.2016 | 10:24


Bu kafayla her gün batarsınız

Paylaşan : Misafir054087 | 13.9.2016 | 08:51


Karaman/ Merkez Piyasası Genel  Elma fiyatları
  Objektif olun elma nasıl oluyoda 1.8, 2 tl oluyo en iyi elma karamanda 1.30 ken oda dev ilaclı kırmızı ıspartada kasa geri iade 1,80 , 2 tl den bahsediyosunuz insanları kandırmayın
16.4.2016, 22:25 | Misafir690207
Katılıyorum  (1)     Katılmıyorum (0)    

Aynen kardes zaten bu gelendostlular cakal olmus yuksek gosterip piyasayi ucuza veriyo.bizde piyasa yuksek diye fiyati yuksek soyluyoz alici arkasina bakmadan gidiyo gekendostlu hemen yapistiriyooooo.piyasa dusuk isin dogrusu

Paylaşan : Misafir014096 | 17.4.2016 | 09:07


Karaman/ Merkez Piyasası Genel  Elma fiyatları
  Arkadaşlar karamandada durum aynı piyasa bozuk 50 kuruş 60 kuruşa zor gidiyor elma
31.3.2016, 13:10 | Misafir720159
Katılıyorum  (2)     Katılmıyorum (0)    

Aynen piyasa olu .iyi elma satiliyo talep cok diyen gelendostlu saticilar.anlasilan bi sizin orda iyi piyasa.bi anlam veremedim ben bu ise

Paylaşan : Misafir800152 | 1.4.2016 | 16:49


Elma aldik bugun 1.68 bodur ilacli

Paylaşan : Misafir210204 | 14.4.2016 | 22:57


Yalan soluyorsun

Paylaşan : Misafir320172 | 4.9.2016 | 22:15


Karaman/ Merkez Piyasası Genel  Elma fiyatları
  Karaman da kırmızı golden 1.75 dev 1.60 bir 1.20 iki gidiyo arjantin 1.60 not:kırmızı arj ilaçlı golden norma
22.2.2016, 13:44 | Misafir810163
Katılıyorum  (0)     Katılmıyorum (1)    

Karaman/ Merkez Piyasası Genel  Elma fiyatları
  starkigk 1600 TL golden 1400
7.1.2016, 22:02 | Misafir900154
Katılıyorum  (7)     Katılmıyorum (1)    
4 diğer yorumu göster

Karaman çavaş deposunda elma kaldı mı ? Fiyatlar ne aralıkta bilgi verebilir misiniz ?

Paylaşan : Misafir015072 | 11.1.2016 | 08:37


Benim var 8 ton salgın satlik

Paylaşan : Misafir780172 | 11.4.2016 | 19:49


karamanda 20 üzerinde depo var

Paylaşan : Misafir850102 | 8.8.2016 | 23:14


Karaman/ Ermenek Piyasası Genel  Elma fiyatları
  Elma da fiyatlar değişken kim 60 kim 70 kuruş
3.12.2015, 17:00 | Misafir840170
Katılıyorum  (25)     Katılmıyorum (5)    

sizde hasi elma sotlari var kalibir hansi fiyati son olarak kaca

Paylaşan : Misafir430242 | 25.2.2016 | 10:56


Karaman/ Sarıveliler Piyasası Starkspur Golden Delicious çeşidi Elma fiyatları
  Elma fiyatları şu anda 80-90 krş. Bunun çok düşük olduğunu düşünüyorum.
8.10.2015, 14:38 | Misafir470229
Katılıyorum  (6)     Katılmıyorum (0)    
1 diğer yorumu göster

üreticiye öl diyorlar,üretici perişan ürün dalında kaldı bu yıl

Paylaşan : Misafir720181 | 19.10.2015 | 14:13


sarıvelilerde kara depo elmalara 90 kurus cok bile. buzhane masrafın yok nakliyen yok..

Paylaşan : Misafir212020 | 12.12.2015 | 17:53


topdan kaca

Paylaşan : Misafir042013 | 25.2.2016 | 12:13


Karaman/ Merkez Piyasası Golden Delicious çeşidi Elma fiyatları
  karaman konya yolunda 10 dönüm 65 ton civarı golden arjantin starking elmamız alıcı bekliyor, ilgilenenlere duyurulur. karaman da fiyat 800-1100 arası değişmektedir.
28.9.2015, 09:37 | Misafir690106
Katılıyorum  (2)     Katılmıyorum (1)    

Golden varmı ne kadar lekesiz ihracat olacak

Paylaşan : Misafir132048 | 21.8.2016 | 00:58


Karaman/ Merkez Piyasası Genel  Elma fiyatları
  Elma dalda duruyor.Alıcı bekliyoruz. Kilo başı 80 kuruş civarı piyasası var Karaman da. Starking(Kırmızı elma) biraz canlı gidiyor.
18.9.2015, 10:55 | Misafir750240
Katılıyorum  (3)     Katılmıyorum (1)    

GÖNDER

Paylaşan : Misafir174093 | 12.2.2016 | 12:41


Karaman/ Merkez Piyasası Clear Red çeşidi Elma fiyatları
  Bence bu yıl elma 1.25 olur
16.9.2015, 16:53 | Misafir060251
Katılıyorum  (1)     Katılmıyorum (1)    

Karaman/ Merkez Piyasası Genel  Elma fiyatları
  Depoda ne olur kirmizi arjantin golden 1,5 olurmu
8.9.2015, 21:00 | Misafir460199
Katılıyorum  (0)     Katılmıyorum (0)    

Olur beklet

Paylaşan : Misafir320172 | 4.9.2016 | 22:19


Karaman/ Ayrancı Piyasası Gala çeşidi Elma fiyatları
  Gala 1350 tl m9 ağaç fileli bahçe
30.8.2015, 20:49 | Misafir520119
Katılıyorum  (0)     Katılmıyorum (0)    

gala kaç kişide varki. yinede çok ucuz.

Paylaşan : Misafir440227 | 6.9.2015 | 17:34


Bizde var

Paylaşan : Misafir060251 | 16.9.2015 | 16:55


Bölgendeki Elma fiyatlarını diğer üreticilerimizle paylaşmak istermisin

Fiyatını bildireceğin Elma çeşidi
Piyasa fiyatı bildireceğiniz İl
İlçe
Elma fiyatı ve piyasanın durumu hakkındaki görüşleriniz

Karakter Kaldı

* Değerli arkadaşlar burada sadece bölgenizdeki Elma fiyatlarını paylaşınız.Elma ile ilgili alım satım ilanı vermeyiniz.Verdiğiniz alım satım ilanları silinecektir.Alım satım ilanlarını PAZAR bölümümüzden veriniz.

 


Sponsorlu Bağlantılar

Site İçi Arama


 

ÖNE ÇIKAN HABERLER
2016 yılı Fındık Üreticilerine Alan Bazlı Gelir Desteği Ödemesi başvuruları başladı.
Çiftcinin kredi borçları erteleniyor.
Tarımsal yayım ve danışmanlık desteğinde değişiklik yapıldı.
TMO, çeltik alım hazırlıklarını tamamladı